Mittwoch, 13. Februar 2013

El Qaaf

 
Ya KAAF: herşeyin Kaynağı, orjin BEN

Kaf dağı ardında olsan da TEK gülüm..

Kaf (KAF harfi {ENE} Eniyet`e işaret eder. İnsan Zâtının üç mertebesi olan Ahadiyet, Eniyet ve Hüviyet tecellilerinden ilk açığa çıkış olan eniyet = ene = ego = BEN noktasına işaret eder. Kaf Dağı, Benlik dağı olarak tasavvufta sembolleştirilir. Dağ, benliğin sembolüdür. Allâhu âlem. Ahmed Hulusi.)
...
Kuran'ın sırrı B harfi, Kuran'ın Mecidi ise Qaf(Q) harfidir..
Qaaf, herşeyin Kaynağı olan Allah'ın Nefsine işaret eder,
''Bir BEN vardır benden içeri''deki BENin ismi/işaretidir,

Zikri zordur, tehlikelidir, engebelidir, ama nasipte varsa sizi KAF dağının ardına götürür, oraya varan da artık BEN dediğinde:
''Ben BEN derken Allah diyorum'' (Hz İsa a.s.)

Ctrl+Alt+@

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen